Dragi prieteni feroviari si nu numai, avem placerea sa va anuntam ca TransMontana 050 a plecat Joi 09 Septembrie in Suedia, fiind insotita pana la Curtici de TransMontana 055 care ulterior s-a intors in Softronic. In a 2-a parte a lunii septembrie TM 055(Mb4013) si TM 056(Mb4014) vor realiza testele finale pe traditionala trasa Cernele-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta si retur urmate de TM 057(Mb4015) si TM 058(Mb4016) speram pana la finalul anului 2021, inceputul anului 2022.
Pentru a lamuri eternele discutii fara rost legate de contractului cadru semnat de Green Cargo si Softronic, fiti siguri ca in Suedia vor ajunge mai mult de 100 locomotive TransMontana in decursul anilor care vor urma. Green Cargo are prioritate la comenzi si in functie de finantele disponibile, un numar de 5-9-12 sau mai multe locomotive pe an vor pleca in Suedia.
A 2-a noutate din Softronic este TransMontana 014, prima locomotiva asincrona bi-sistem fabricata de Softronic a fost achizitionata de DB Cargo Romania, urmand ca dupa terminarea RR–reparatiei planificate a vehiculului feroviar cu ridicarea de pe osii va intra in flota OTF privat de marfa.
A 3-a noutate din Softronic se numeste TransMontana 060 iesita de la vopsit exact cand am fost noi acolo si care va ajunge undeva in primavara lui 2022 (sau mai devreme) la EP Rail Romania. In 2020 ne bucuram ca am ajuns la TM 050, in 2021 am clipit de 2 ori, anul aproape a trecut si am ajuns la TM 060, majoritatea locomotivelor fiind vandute la export sau unor OTF de marfa straini care activeaza in Romania si Europa.
Softronic Craiova ramane printre putinele insule de excelenta in domeniul feroviar din Romania si singura companie care produce material rulant asincron fie ca vorbim de EMU sau locomotive, care au confirmat cu succes cele mai exigente cerinte din domeniul feroviar intern si mai ales extern.
Sursa: Romania Feroviara.
Etichete: craiova, locomotive, softronic, suedia